Wij vinden het belangrijk om goed met jou in kaart te brengen wat jij wil en je direct een behandeling fysiotherapie te geven. Natuurlijk wil jij zo snel mogelijk van je pijn of je klacht af. Dat kunnen wij samen met jou regelen.

De eerste afspraak bij jouw fysiotherapeut is altijd de intake. We bespreken met jou hoe de klacht ontstaan is, hoe lang je er al last van hebt. Maar ook vragen we je wanneer je er veel last van hebt en wanneer juist minder last. We brengen jouw klacht echt goed in kaart zodat we samen weten hoe ernstig het is en wat we gaan doen om het helemaal op te lossen. Om dat goed te doen willen we graag eerst een goed onderzoek doen. En gebruiken we vragenlijsten die door je zorgverzekeraar en het landelijk vereniging voor fysiotherapeuten worden gebruikt om te kijken of je bij ons in de praktijk aan het eind van je behandeltraject ook echt minder klachten ervaart.

Daarbij willen we ook heel graag van je weten wat je zou willen doen als je geen pijn hebt. Dat wordt ons gezamenlijke doel; zorgen dat je precies dat kunt doen wat jij graag wilt.

Maar jij hebt natuurlijk pijn, en daar wil je zo snel mogelijk vanaf. Daarom proberen we direct aansluitend aan de intake ook nog een eerste afspraak fysiotherapie te plannen. Jouw eerste afspraak in de praktijk is dus vaak een dubbele behandeling. We doen dan de intake en aansluitend doen we direct de eerste behandeling. Helaas is dit niet altijd mogelijk ivm onze planning

Het is een dubbele behandeling. Zo starten we snel en voortvarend met jouw herstel.